من همیشه به چادری بودنم افتخار کردم اما بیشتر از همیشه وقتی که استاد به جرم حجاب نمره واقعی ام را ازم دریغ کرد. یا اون روزی که سوار تاکسی شدم و به خاطر چند صدم ثانیه اتلاف وقت برای جمع کردن چادری که لای در مانده بود کلی مورد توهین و تحقیر قرار گرفتم.یا زمانی که برای استخدام به اداره ای مراجعه کردم و به کنایه گفتن مهندس و چادر؟این شغل برای خانمی مثل شما سخت به نظر میرسه!ویا موقعی که برای خرید چادر رفتم و دیدم در کشور اسلامیه من توی شهر مرزی به جای ارزان بودن اقلام فرهنگی و ارزشی مانتوکوتاه و شلوار جین ترک ارزان تر از همه جا ولی چادر …!
چادری بودن واقعا سخته حتی زمانی که تیر ماه و هوای گرمش نباشه اما به خدا قسم به خدا قسم لذت واقعی پشت همین سختیه، تازه اگه بشه به این ها گفت سختی!سخت کاره زینب کبری(س) بود کار فاطمه زهرا(س) کار بزرگان و صالحانه نه این نبودن نمره و استخدام و کولر و توهین وتحقیر ها…!
فقط باید بدونیم گاهی خیلی زود دیر میشه بعضی هامون تا خودمون را به مرگ نزدیک نبینیم خدا و اون دنیا را عمیقا درک نمیکنیم اما باز خوبه چون هستند کسایی که تا تو آتیش جهنم نسوزن نمیفهمن …!خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه و کمکمون کنه تا اسلام را گزینشی قبول نکنیم (فقط کارایی که آسان به نظر میاد وهستم و سختاشو تفسیر به رای …!!!)
*عزیزان برای همه حاجتمندان دعا کنید،من هم به شدت به دعای خیرتون نیاز دارم*