بسم الله الرحمن الرحیم

بنایی که فرو می ریزد، پایان زندگی را نمی فهماند، بلکه در ضمیر خود بستری می شود برای رویشی دوباره و بلکه پایدارتر

متأسفانه چندی پیش، همان طور که متوجه شدید، پایگاه چادری ها غیر فعال شد، و این ایراد به خاطر پایان مدت اجاره فضای هاستی بود که سایت بر روی آن پایه گذاری شده بود. و از آن جا که اولا در زمان اولیه متوجه آن نشدم و بعد از توجه نیز هزینه ی بالای آن مانع از تمدید سرویس شد، متأسفانه ثمره 5 سال محتوا دهی و فعالیت سایت از بین رفت.

منتها این از بین رفتن مطالب به معنای نابودی و عدم دسترسی به آن ها نیست. خوشبختانه در سال 95 پشتیبانی از سایت گرفته شد و در یکی از وبلاگ های شرکت بیان بارگذاری شد که در صورت نیاز در روز مبادا به مطالب دسترسی داشته باشیم. و الحمد لله عمده این مطالب موجود است که در آینده ای نزدیک و به مرور بر روی سایت بارگزاری خواهد شد.

پایگاه چادری ها در سال جدید بر روی سامانه bayan.ir پایه گذاری شده و به مرور تکمیل می شود.

ما امیدواریم که در این شروع دوباره با همراهی مخاطبین عزیزمان، پایگاهی غنی تر از قبل ایجاد کنیم. از فرصت پیش آمده استفاده خواهیم کرد و دسته بندی جدیدی در سایت به وجود آورده ایم و از آن جا که زن چادری باید الگو و نمونه باشد، تا آن جا که ممکن باشد به احکام و اخلاق و در کنار آن مهارت و هنر توجه شده است.

البته مهمتر از همه این ها سخن گفتن در اصل حجاب و چادر است. از همین جا از بانوان و مردانی که هنوز غیرت در وجودشان هست و توانایی کار در سایتر ا دارند صمیمانه دعوت می کنیم که در این مسیر جدید یار و یاور ما باشند.

با تشکر

م.دهقان

مدیر پایگاه چادری ها