موضوعی که قراره مورد بررسی قرار بدیم درباره ی چادری های بدپوشش است.

چرا ماها باید شاهد این گونه خانم ها باشیم؟
اصلا چرا چنین خانم هایی هستند؟
آیا کسی این افراد رو  وادار به پوشیدن چادر کرده است؟
آیا قصد خراب کردن چهره ی افراد چادری رو دارند؟
از نظر من که چادر رو واجب نمیدونم، کسی که چادر میپوشه کسی نیست که به یک مقام  ساده  رضایت داشته باشه,
اگر از خانم های چادری بپرسیم خودشون بهتر از همه میدونند که  چادر واجب نیست.
کسی چادر می پوشه که اعتقاد کامل به حجاب داشته باشه.
اون خانمی که چادر سرش می کنه و موهاش هم می اندازه بیرون چی رو میخواد نشون بده؟
به نظر من این افراد اعتقاد به حجاب هم ندارند چه برسد به چادر!
اگر دست من بود اول از همه با این افراد برخورد می کردم.
کسی که چادر می پوشه یعنی اینکه سطح بالایی داره از معرفت از دین و  و  و... .
به نظر شما اگه کسی از دوره ی راهنمایی مستقیم بره دانشگاه چی میشه؟
معلومه دیگه بعد از یه مدت آبروی هرچی دانشجو رو میبره و اون دانشگاه رو هم زیر سوال میبره.
چرا اصلا سطحش به دانشگاه نمی خوره و خیلی زود اشتباهی رو انجام میده چه اخلاقی چه از نظر مدرکی،که آبروی افرادی رو میبره,
کسی که هنوز نتونسته حجاب رو بفهمه و حجابش رو رعایت نمیکنه نمی تونه یک خانم چادری باشه,
چون یا با آرایش یا با بیرون انداختن موهاش همه ی چادری ها رو زیر سوال میبره,
اگه کسی بخواد این کار رو با شما بکنه چی کارش میکنید؟
اگه شخصی بیاد و کاری کنه که شما دیگه روتون نشه بگید کی هستید و جزء کدوم قشر جامعه هستید ، چی کار می کنید؟
گاهی اوقات که این جور خانم ها رو میبینم دلم میخواد فریاد بزنم بگم بابا شمایی که دنبال خودنمایی هستید دیگه چرا چادر می پوشید!یادمه یه بار که رفته بودم ایستگاه اتوبوس خانمی رو دیدم که چادر پوشیده بود و موهاش هم بیرون بود,میدیدم که جوونی چه طور داره نگاهش میکنه,خوده خانمه هم فهمید ولی انگار بدتر شد نمیدونید با چه عشوه ای این موهاش رو درست میکرد,البته این درست میکرد نه اینه که میکرد زیر روسریش,فقط چپ و راستش میکرد,واقعا متاسفم واسه چنین دخترانی,الآن به هر کسی میرسی یه تیکه به دخترای چادری میندازه (دیگه بماند که چی میگن واقعا من روم نمیشه بگم) واقعا چرا باید اینجوری باشه؟دختران چادری ازتون خواهش میکنم حرمت چادر رو نگه دارید,این چادری که شما سر میکنید ارثیه حضرت فاطمه زهراس(س) حرمتش رو نگه ندارید آخر عاقبتتون بد میشه,از من گفتن بودطرف(دختره) اومده چادر پوشیده بعد موهاشو میریزه بیرون آرایش غلیظ میکنه لباس های تنگ میپوشه جلو چادر رو جلو نامحرم باز میزاره واقعا نمیدونم چی بگم به اینطور دختراکسی که شما رو وادار به چادر پوشیدن نکرده آخه چرا اینجوری میکنیدازتون خواهش میکنم شما هم کاری کنید تا دیگه شاهد اینگونه افراد نباشیماز همه ی اونایی که این گونه افراد رو میبینن و یا توی خانوادشون هست خواهش می کنم یه کاری انجام بدهند که دیگه شاهد این صحنه ها نباشیم.