سلام

من الان ۱۱ سالمه و از ۹ سالگی چادری شدم. هنوز کلاس سوم نرفته بودم ، وقتی دیدم دوستـم که یک سال از من بزرگتره چادر داره و باچادر خیلی زیبا میشود، تصمیـم گرفتـم من هم چادر بپوشم. البته در آن موقع باچادر به مدرسه نمی رفتم. بزرگترها وقتی من را با چادرمی دیدند ، خیلی ازمن تعریف می کردند و این برایم خوشایند بود. وقتی میخواستم به کلاس پنجم بروم، مدرسه را هم باچادر می رفتم. چادر را خیلی دوست دارم، دوستانم را به داشتن چادر تشویق می کنم. وقتی می بینم بعضی از هم سن و سالهایم با لباس نامناسب به مسجد می آیند، دوست دارم به آنهاتذکر دهم ولی می ترسم ناراحت شوند و با من قهر کنند.مامان می گوید :« باآنها دوست شو ، بعد کم کم به اونا بگو حجاب چقدر اونارو زیباتر میکنه.»


این سایت رو عمه ام به من معرفی کرد…
امیدوارم همه بچه های هم سن و سال من به اهمیت چادری بودن پی ببرند، من اصلا مجبور نیستم جادر بپوشم ، خودم انتخاب کردم که این کار را بکنم و بابا ومامان تشویقم کردند. راستی یکبار هم تو پارک در مشهد به خاطر محجب بودنم جایزه گرفتم. از آن روز بیشتر از چادری بودنم لذت می برم.
این بود خاطره چادری شدن من.